אחריות לשנה אחת, מדיניות החזרה או החלפה ללא תנאי למשך 30 יום

האמון מתגבש מהאיכות, השירות טוב יותר מההבטחה

תודה שבחרתם ב-israelbattery.co.il. אנו מחויבים לספק סוללות חילוף באיכות גבוהה. כל מוצר עובר בקרת איכות קפדנית ונשלח עם כל האביזרים הנלווים וביצועים מלאים.

מתאריך המסירה, כל מוצרי הסוללות מכוסים בערבויות הבאות:

  • ערבות להחזר או החלפה בתוך 30 יום ללא שאלות
  • שירות החלפה תחת אחריות למשך 12 חודשים

1. הנחיות לתביעת אחריות

לכל ההחזרות וההחלפות יש לקבל תחילה מספר RMA (אישור החזרת מוצר). החזרות לא מורשות לא יתקבלו.

2. מדיניות החזרה בת 30 יום

כל הסוללות מגיעות עם ערבות להחזר כספי בתוך 30 יום. ניתן להחזיר את המוצר בתוך 30 יום ממועד המסירה מכל סיבה.

כיצד לפעול:

  • צרו קשר עם צוות השירות שלנו כדי לקבל הוראות החזרה ומספר RMA.
  • החזירו את המוצר לפי ההוראות, וודאו שהוא לא היה בשימוש וכל האביזרים כלולים.

למידע נוסף, אנא עיינו בדף מדיניות ההחזרות שלנו.

⚠️ הערה: כדי להיות זכאי להחזר כספי, עליך ליצור קשר תחילה עם צוות התמיכה שלנו לקבלת הוראות לפני שליחת המוצר חזרה.

3. אחריות ל-12 חודשים

תנאי השירות

בתוך 12 חודשים מהרכישה, אם הסוללה שלך חווה תקלה שלא נגרמה משימוש לא תקין, אתה זכאי לתיקון או החלפה.

כיצד להגיש בקשה:

  • ספק תמונות או סרטונים ברורים המדגימים את הבעיה.
  • צור איתנו קשר דרך האימייל הרשמי או דף "צור קשר".
⚠️ הערה: כפריט מתכלה, קיבולת הסוללה יורדת באופן טבעי עם הזמן. זה נחשב בלאי רגיל ולא מכוסה באחריות.

תהליך האחריות

① יצירת קשר עם התמיכה → ② קבלת אישור RMA → ③ החזרת המוצר → ④ בדיקה ופתרון

(1) צור קשר: אנא לחץ על "צור קשר" לקבלת סיוע נוסף.

(2) אישור RMA: לאחר האישור, נשלח לך את מספר ה-RMA באימייל. אנא סמן/הדפס/כתוב את מספר ה-RMA על גבי חבילת המשלוח.

⚠️ הערה: החזרות ללא מספר RMA לא יתקבלו על ידי צוות השירות לאחר המכירה.

(3) החזרת המוצר: ה-RMA תקף למשך 30 יום לאחר ההנפקה. הפריטים המוחזרים חייבים להגיע בתוך תקופה זו. אנא ספק את חברת המשלוח ומספר המעקב בעת שליחת המוצר.

(4) בדיקה ופתרון: לאחר קבלת החבילה המוחזרת, המחלקה הטכנית שלנו תבדוק את הפריטים המוחזרים. נסדר את החלפת הסוללה בתוך 2-7 ימי עבודה לאחר קבלת הסחורה.

⚠️ הצהרת אחריות: למוצרים שמחוץ לתקופת האחריות, israelbattery.co.il שומרת לעצמה את הזכות לסרב לתיקון או החלפה.

4. כיסוי אחריות מדורג

אנו מציעים את הפתרונות הבאים לאחר המכירה בהתבסס על זמן השימוש:

  • 0–6 חודשים: החלפה חינם לנזק שלא נגרם על ידי האדם. אנו מכסים את משלוח.
  • 7–9 חודשים: אם מתרחשת תקלה, בחר החזר של 50% או החלפה (משלוח על חשבון הלקוח).
  • 10–12 חודשים: אם מתרחשת תקלה, בחר החזר של 30% או החלפה (משלוח על חשבון הלקוח).
⚠️ הערה: אנא צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לאשר את עלות המשלוח.

5. חריגים לאחריות

התנאים הבאים אינם מכוסים באחריות הסוללה:

  • סוללות שנרכשו ממוכרים או פלטפורמות אחרים
  • מוצרים שמחוץ לתקופת האחריות של 12 חודשים
  • נזק שנגרם עקב טעות משתמש או חוסר הגנה
  • נזק מאש, הצפה, מלחמה או אירועי כוח עליון אחרים
  • מוצרים שפורקו או שונו ללא הרשאה, או ללא תוויות אחריות
  • מוצרים שעברו שינוי או תיקון על ידי צדדים שלישיים לא מורשים
  • הידרדרות טבעית בקיבולת הסוללה עקב שימוש לאורך זמן

6. מקרים מיוחדים

  • נזק במשלוח: אנא צלם סרטון פתיחת חבילה מלא. אם מתגלה נזק במשלוח ונתמך בראיות וידאו, תינתן החלפה חינם.
  • בעיות תאימות או תפקוד: אם הסוללה לא תואמת או פגומה, יסודר החזר כספי.
  • בעיות חוזרות לאחר החלפה: אם אותה בעיה מתרחשת שוב לאחר החלפה (כפי שאושר על ידי הבדיקה שלנו), יינתן החזר של 50% מערך ההזמנה כפיצוי סופי, ושירות לאחר המכירה יסתיים.

7. אחריות לעלויות משלוח

① נזק במשלוח: מכוסה על ידי המוכר

② סוללה לא נטענת:

  • 0–6 חודשים: מכוסה על ידי המוכר
  • 7–12 חודשים: מכוסה על ידי הלקוח (אנא צור קשר עם התמיכה לקבלת העלות המדויקת)

למידע נוסף, אנא בקר בדף מדיניות ההחזרות שלנו או צור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

בקשת קישור לסוללה

בקשת קישור לסוללה

עם תאים באיכות הגבוהה ביותר בדרגת A+

למה לנו?