תנאי השירות
בתוך 12 חודשים מהרכישה, אם הסוללה שלך חווה תקלה שלא נגרמה משימוש לא תקין, אתה זכאי לתיקון או החלפה.
כיצד להגיש בקשה:
- ספק תמונות או סרטונים ברורים המדגימים את הבעיה.
- צור איתנו קשר דרך האימייל הרשמי או דף "צור קשר".
⚠️ הערה: כפריט מתכלה, קיבולת הסוללה יורדת באופן טבעי עם הזמן. זה נחשב בלאי רגיל ולא מכוסה באחריות.
תהליך האחריות
① יצירת קשר עם התמיכה → ② קבלת אישור RMA → ③ החזרת המוצר → ④ בדיקה ופתרון
(1) צור קשר: אנא לחץ על "צור קשר" לקבלת סיוע נוסף.
(2) אישור RMA: לאחר האישור, נשלח לך את מספר ה-RMA באימייל. אנא סמן/הדפס/כתוב את מספר ה-RMA על גבי חבילת המשלוח.
⚠️ הערה: החזרות ללא מספר RMA לא יתקבלו על ידי צוות השירות לאחר המכירה.
(3) החזרת המוצר: ה-RMA תקף למשך 30 יום לאחר ההנפקה. הפריטים המוחזרים חייבים להגיע בתוך תקופה זו. אנא ספק את חברת המשלוח ומספר המעקב בעת שליחת המוצר.
(4) בדיקה ופתרון: לאחר קבלת החבילה המוחזרת, המחלקה הטכנית שלנו תבדוק את הפריטים המוחזרים. נסדר את החלפת הסוללה בתוך 2-7 ימי עבודה לאחר קבלת הסחורה.
⚠️ הצהרת אחריות: למוצרים שמחוץ לתקופת האחריות, israelbattery.co.il שומרת לעצמה את הזכות לסרב לתיקון או החלפה.