(1) תנאים והגבלות
ניתן להחזיר את כל המוצרים ולהגיש בקשה לשירות תיקונים בחינם אם לא יחול כשל בביצוע נזק מעשה ידי אדם בתוך שנה אחת מתאריך הרכישה.
אנא ספק הוכחה יעילה לבעיית המוצר (תמונה או סרטון), שלח אותה לכתובת הדוא"ל של שירות הלקוחות שלנו, והחזר את הסוללה בהתאם להוראות לקבלת שירות תיקונים חינם.
הערה: סוללה נטענת היא מוצר מתכלה. בהתאם ליישום ולמצב השימוש, זה נורמלי שהקיבולת המרבית של כל הסוללות הנטענות תקטן בהדרגה עם הזמן. לכן, שינויים בקיבולת הסוללה אינם מכוסים על ידי האחריות.
(2) נוהל אחריות
① הגשת בקשת RMA←② בדיקת שירות לקוחות← ③ החזר מוצר← ④ החזר / החלפה
① צור קשר עם שירות הלקוחות: אנא לחץ על "צור קשר" לקבלת סיוע נוסף.
② בדיקת שירות לקוחות: לאחר ששירות הלקוחות שלנו לאחר המכירה יאשר את בקשתך, אנו נשלח אליך את מספר ה-RMA (החזרת סחורה אישור) לכתובת הדוא"ל שלך בהתאם. נא לסמן/להדפיס/לכתוב את מספר ה-RMA בצד החיצוני של חבילת המשלוח.
טיפים: נדרש מספר RMA (החזרת סחורה) עבור כל ההחזרות. מחלקת לאחר המכירה שלנו לא תקבל את ההחזרות שלך ללא מספר RMA.
③ החזרת מוצר: מספר ה-RMA יהיה תקף ל-30 יום מרגע ההנפקה, תוך זמן זה יש לקבל את המוצר/ים המוחזרים אצלנו. אנא ספק לנו את השליח הרלוונטי (מועדף על שירות הדואר) ומידע מעקב בעת שליחתו כדי שנוכל לעקוב אחר חבילת ההחזרה שלך.
④ לאחר תיקון: לאחר קבלת החבילה המוחזרת, המחלקה הטכנית שלנו תבדוק את הפריטים המוחזרים. אנו נתזמן מחדש את הסוללה תוך 2-7 ימי עבודה לאחר קבלת הסחורה.
הערה: israelbattery.co.il שומרת לעצמה את הזכות לסרב לתיקון אם הפריט אינו מכיסוי האחריות.