שירות החזרה
לקוח יקר,
תודה שבחרת במוצרים שלנו. יש לנו צוות בקרת איכות (QC) מקצועי כדי לוודא שכל מוצר עובר בדיקות איכות קפדניות לפני המשלוח. אנא קרא בעיון את מדיניות ההחזרה הבאה לפני ביצוע רכישה. על ידי ביצוע הזמנה, אתה מסכים לכל התנאים המפורטים במדיניות זו.
1. היקף
מדיניות החזרה זו חלה על כל המוצרים שנרכשו מ-israelbattery.co.il. כל החזרות דורשות מספר RMA (הרשאה להחזרת מוצרים). אנא לחץ כאן כדי להגיש טופס בקשת RMA.
הערה: אנא קרא את הכללים וההנחיות הבאים בעיון כדי להימנע מעיכובים או סיבוכים מיותרים בתהליך ההחזרה.
2. מדיניות החזרה והחלפה בתוך 30 יום
החזר כספי בתוך 30 יום
- החזרות מתקבלות בתוך 30 יום ממועד קבלת המוצר.
- המוצר חייב להיות במצבו המקורי, עם אריזה מלאה ואביזרים, ולא להראות סימני נזק או שינוי.
- אם ההחזרה נובעת מבעיית איכות, יש לספק הוכחות תומכות (תמונות או סרטונים).
- בקשות להחזר כספי ללא מידע רלוונטי על המוצר (כגון דגם מקורי ותיאור הבעיה) עשויות להידחות.
החלפה בתוך 30 יום
- ניתן לבקש החלפה בתוך 30 יום ממועד קבלת המוצר.
- יש לספק הוכחות תומכות לבעיה במוצר (תמונות או סרטונים).
- לקוחות זכאים להחלפה חינם עבור אותו דגם/מפרט. לאחר 30 יום, חלה מדיניות האחריות.
- בקשות חסרות פרטים נדרשים על המוצר עשויות להידחות.
3. תהליך ההחזרה
- ① הגשת בקשת RMA: לחץ כאן כדי להגיש בקשת RMA. עליך לקבל מספר RMA בתוך תקופת ההחזרה שצוינה לעיל. החזרות לא מאושרות לא יתקבלו.
- ② בדיקה על ידי שירות הלקוחות: צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את הבקשה בתוך 1-2 ימי עסקים וישלח את מספר RMA בדוא"ל. ודא שמספר RMA מסומן בבירור על חבילת ההחזרה.
- ③ משלוח ההחזרה: מספר RMA תקף למשך 30 יום ממועד ההנפקה. יש לשלוח את המוצר בחזרה בתוך מסגרת זמן זו. יש לספק מספר מעקב.
- ④ עיבוד החזר כספי/החלפה: לאחר קבלת המוצר המוחזר ובדיקתו, יבוצע החזר כספי או החלפה בתוך 3-5 ימי עסקים.
4. הערות חשובות
- כל ההחזרות/החלפות דורשות בקשת RMA.
- החזרות לא מאושרות ללא מספר RMA לא יתקבלו.
- מספר RMA תקף למשך 30 יום ממועד ההנפקה. יש לשלוח את ההחזרות בתוך תקופה זו.
- החזרי כסף בדרך כלל לוקחים 3-5 ימי עסקים לעיבוד, בהתאם לספק התשלום.
- החלפות מסודרות בתוך 2-7 ימי עסקים לאחר קבלת ההחזרה.
- ניתן להחליף רק את אותו הפריט. אם נדרש פריט אחר, יש להחזיר את המוצר המקורי לקבלת החזר כספי ויש לבצע רכישה חדשה.
5. עמלות ועלויות
א. החזרות/החלפות של מוצרים ללא פגם
① הזמנה שטרם נשלחה
- זכאות להחזר כספי מלא ללא עמלות נוספות.
② הזמנה שנשלחה (חל על: רכישה שגויה, החלפת דעת וכו')
הלקוח אחראי לעלויות הבאות:
- עלות משלוח מקורית
- עלות משלוח החזרה
- עמלת אחסנה מחדש של 10%
הלקוח חייב ליצור איתנו קשר להחזרה בתוך 30 יום ממועד קבלת הסחורה ולהבטיח שהפריטים לא שומשו והאריזה שלמה.
③ הזמנה שנשלחה (בעיות שנגרמו על ידי הלקוח)
חל על: כתובת שגויה, אי קבלת החבילה לפני המועד האחרון, סירוב של הנמען, כשל במכס עקב אי תשלום מסים וכו'.
הלקוח אחראי לעלויות הבאות:
- עלות משלוח מקורית
- עלות משלוח חוזר (אם מבקשים שוב)
- עמלת אחסנה מחדש של 10% (אם מבטלים את ההזמנה)
מדיניות מיוחדת (משלוחים בינלאומיים של סוללות ליתיום):
- להזמנות בינלאומיות שלא נמסרו/נדחו והושמדו במרכזי מעבר: זכאות להחזר כספי מקסימלי של 50%
- לבקשות למשלוח חוזר: תחול עמלה של 30% מערך המוצר (כולל טיפול לוגיסטי, אריזה מחדש ועבודה)
- מדיניות מיוחדת לברזיל: לחבילות שהושמדו על ידי המכס עקב אי תשלום מסים לא תינתן כל פיצוי - כל ההפסדים יחולו על הלקוח
ב. החזרת מוצרים פגומים/לא נכונים
① בעיות שנגרמו על ידי המוכר
חל על: מוצר שגוי, סחורה פגומה, ליקויים תפקודיים
אנו מכסים:
- עלויות משלוח ההחזרה
- החלפה בחינם של המוצר הנכון או החזר כספי מלא
② הבהרה לגבי מסי ייבוא בברזיל
- ללא קשר לסיבת ההחזרה, כל המסים/היטלי ייבוא ששולמו על ידי הלקוח אינם ניתנים להחזר
③ תהליך ודרישות
- הודעה: דווח על בעיות עם ראיות צילום בתוך 30 ימי עסקים ממועד הקבלה
- דרישת הרשאה: כל ההחזרות דורשות אישור מראש דרך שירות הלקוחות
- החזרות לא מורשות עלולות לבטל את הזכאות להחזר
6. טיפול במוצרים פגומים
- בתוך 30 יום: מוצרים שמגיעים DOA (מתים עם הגעה), בעלי פגמים גלויים או שניזוקו במהלך המשלוח זכאים להחזר כספי מלא או החלפה חינם. עלויות משלוח ההחזרה יכסו על ידינו.
- בתוך אחריות של שנה:
- אנו מציעים אחריות של שנה. בעיות הקשורות לאיכות בתוך תקופה זו מזכות בתיקון או החלפה חינם.
- יש לספק הוכחות תומכות (תמונות/סרטונים).
- בקשות ללא הוכחות נדרשות עשויות להידחות.
7. תנאים נוספים
- עמלות משלוח אינן ניתנות להחזר.
- אם מוצר נדחה בעת המסירה, יינתן החזר כספי מקסימלי של 50% מערך ההזמנה.
- החזרות חייבות להתקבל לפני עיבוד ההחזר הכספי.
- לצורך הארכת מועדי ההחזרה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות מראש.
8. שאלות נפוצות (FAQ)
- כיצד אוכל לבקש החזרה?
הגש טופס בקשת RMA. לאחר האישור, יינתן לך מספר RMA.
- כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי?
החזרי כסף בדרך כלל לוקחים 3-5 ימי עסקים, בהתאם לספק התשלום.
- כמה זמן לוקח לקבל החלפה?
החלפות מסודרות בתוך 2-7 ימי עסקים לאחר קבלת ההחזרה.
- אילו מקרים אינם זכאים להחזרה?
מוצרים שחורגים מתקופת ההחזרה או שניזוקו עקב שימוש לא תקין.
9. כתובת חזרה
HO KING COMMERCIAL CENTRE, 2-16 FA YUEN STREET, MONGKOK, KOWLOON, HK