אחריות לשנה אחת, מדיניות החזרה או החלפה ללא תנאי למשך 30 יום

שירות החזרה

לקוח יקר,

תודה שבחרת במוצרים שלנו. יש לנו צוות בקרת איכות (QC) מקצועי כדי לוודא שכל מוצר עובר בדיקות איכות קפדניות לפני המשלוח. אנא קרא בעיון את מדיניות ההחזרה הבאה לפני ביצוע רכישה. על ידי ביצוע הזמנה, אתה מסכים לכל התנאים המפורטים במדיניות זו.

1. היקף

מדיניות החזרה זו חלה על כל המוצרים שנרכשו מ-israelbattery.co.il. כל החזרות דורשות מספר RMA (הרשאה להחזרת מוצרים). אנא לחץ כאן כדי להגיש טופס בקשת RMA.

הערה: אנא קרא את הכללים וההנחיות הבאים בעיון כדי להימנע מעיכובים או סיבוכים מיותרים בתהליך ההחזרה.

2. מדיניות החזרה והחלפה בתוך 30 יום

החזר כספי בתוך 30 יום

  • החזרות מתקבלות בתוך 30 יום ממועד קבלת המוצר.
  • המוצר חייב להיות במצבו המקורי, עם אריזה מלאה ואביזרים, ולא להראות סימני נזק או שינוי.
  • אם ההחזרה נובעת מבעיית איכות, יש לספק הוכחות תומכות (תמונות או סרטונים).
  • בקשות להחזר כספי ללא מידע רלוונטי על המוצר (כגון דגם מקורי ותיאור הבעיה) עשויות להידחות.

החלפה בתוך 30 יום

  • ניתן לבקש החלפה בתוך 30 יום ממועד קבלת המוצר.
  • יש לספק הוכחות תומכות לבעיה במוצר (תמונות או סרטונים).
  • לקוחות זכאים להחלפה חינם עבור אותו דגם/מפרט. לאחר 30 יום, חלה מדיניות האחריות.
  • בקשות חסרות פרטים נדרשים על המוצר עשויות להידחות.

3. תהליך ההחזרה

  • ① הגשת בקשת RMA: לחץ כאן כדי להגיש בקשת RMA. עליך לקבל מספר RMA בתוך תקופת ההחזרה שצוינה לעיל. החזרות לא מאושרות לא יתקבלו.
  • ② בדיקה על ידי שירות הלקוחות: צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את הבקשה בתוך 1-2 ימי עסקים וישלח את מספר RMA בדוא"ל. ודא שמספר RMA מסומן בבירור על חבילת ההחזרה.
  • ③ משלוח ההחזרה: מספר RMA תקף למשך 30 יום ממועד ההנפקה. יש לשלוח את המוצר בחזרה בתוך מסגרת זמן זו. יש לספק מספר מעקב.
  • ④ עיבוד החזר כספי/החלפה: לאחר קבלת המוצר המוחזר ובדיקתו, יבוצע החזר כספי או החלפה בתוך 3-5 ימי עסקים.

4. הערות חשובות

① דרישת אישור החזרת סחורה (RMA)
  • הלקוחות חייבים להגיש בקשה לאישור החזרת סחורה (RMA) לפני תחילת כל החזרה או החלפה.
  • החזרות ללא אישור מראש ומספר RMA בתוקף לא יתקבלו.
② מסגרת הזמן להחזרה
  • מספר ה-RMA תקף ל30 ימים מיום הוצאתו. המשלוח להחזרה חייב להישלח בתוך תקופה זו.
  • יש לספק מספר מעקב עבור כל המשלוחים להחזרה כדי להבטיח מעקב.
③ עיבוד החזרות והחלפות
  • החזרות כסף בדרך כלל מעובדות בתוך 3–5 ימי עסקים, כאשר הזמן בפועל של ההחזרה תלוי בספק התשלום.
  • החלפות יטופלו בתוך 2–7 ימי עסקים לאחר קבלת הפריט המוחזר.
  • ניתן להחליף רק פריטים זהים. אם ברצונך לעבור למוצר אחר, אנא החזר את המוצר המקורי והזמן הזמנה חדשה.
  • אם המוצר המוחזר לא עומד בדרישות זכאות להחזרה, israelbattery.co.il שומרת לעצמה את הזכות לדחות את הבקשה להחזר או החלפה.

5. עמלות ועלויות

A. החזרות והחלפות עבור בעיות שאינן קשורות לאיכות

① הזמנה שטרם נשלחה
  • זכאי להחזר מלא ללא עלויות נוספות.
② הזמנה שנשלחה (יוזמה מצד הלקוח, לדוגמה: הזמנה בטעות, שינוי החלטה)

סירוב לקבל את החבילה אינו מותר. אם הלקוח מסרב לקבל את החבילה, הדבר ייחשב כנטישה ולא יינתן החזר כספי.

במידה ונדרשת החזרה, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בתוך 30 ימים ממועד קבלת המשלוח, וודאו שהפריט לא נעשה בו שימוש ונשמר באריזתו המקורית.

הלקוח אחראי על העלויות הבאות:

  • עלות המשלוח המקורית
  • עלות המשלוח חזרה
  • דמי טיפול במלאי בגובה 10%

③ הזמנה שנשלחה (כישלון לוגיסטי באחריות הלקוח)

כולל, אך לא מוגבל למצבים הבאים:

  • כתובת משלוח שגויה שסופקה על ידי הלקוח
  • אי איסוף החבילה בפרק הזמן המוגדר
  • סירוב לקבל את החבילה
  • אי תשלום מכסים או מיסים

הלקוח יהיה אחראי על:

  • עלות המשלוח המקורית
  • אם נדרש משלוח חוזר: עלות משלוח נוספת
  • אם ההזמנה מבוטלת: דמי טיפול במלאי בגובה 10%

④ ❗הודעה מיוחדת על חבילות מסורבות שלא ניתנות להחזרה

  • אם הלקוח מסרב לקבל את החבילה או לא אוסף אותה, ולא ניתן להחזירה למחסן שלנו (למשל: עקב הגבלות שילוח או השמדה על ידי חברת השילוח או המכס), ההזמנה תיחשב כנטושה ולא יינתן החזר כספי.
  • אנו מסתמכים על דוחות המעקב והסטטוס שמספקות חברות הלוגיסטיקה כבסיס הרשמי ליישוב מחלוקות. הלקוחות מתבקשים לקבל את החלטות הפלטפורמה על בסיס נתונים אלה.

⑤ מדיניות מיוחדת למוצרים (הזמנות בינלאומיות המכילות סוללות ליתיום)

  • לאחר המשלוח, אם החבילה מושמדת עקב סירוב לקבלה, אי איסוף, אי שיתוף פעולה בשחרור מהמכס או אי תשלום מיסים או עמלות טיפול, הדבר ייחשב כנטישת לקוח ולא יינתן החזר כספי.

⑥ הודעה מיוחדת על הזמנות לברזיל

  • אם הלקוח לא משלים את תשלום המס בפרק הזמן שנדרש והחבילה מושמדת על ידי המכס הברזילאי, הלקוח נושא באחריות מלאה ולא יינתן החזר כספי.

B. החזרות עבור פריטים פגומים או שגויים

① אחריותנו (פריט שגוי, נזק או פגם פונקציונלי)

אנו נכסה את העלויות הבאות:

  • עלות המשלוח חזרה
  • החלפה חינם של המוצר הנכון או החזר כספי מלא
② הבהרה בנוגע למכס בברזיל
  • ללא קשר לסיבת ההחזרה, כל המיסים/המכסים ששולמו על ידי הלקוח הם לא ניתנים להחזר
③ תהליך ההחזרה והערות חשובות
  • אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות תוך 30 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט וספקו תמונות ברורות ותיאור של הבעיה.
  • כל החזרה חייבת לקבל אישור מראש משירות הלקוחות שלנו ולכלול כתובת החזרה.
  • החזרות שנשלחות ללא אישור עלולות להידחות ולא להיות זכאיות להחזר.

הערות מיוחדות

  • ⚠️ כדי להבטיח מסחר הוגן, אם לקוח מסרב לקבל הזמנה בערך גבוה (שווי הזמנה כולל מעל 400 ₪) ללא סיבה מוצדקת, הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לרשום את האירוע וללהגביל זכויות שירות עתידיות, כולל אך לא מוגבל ל: אי זכאות להחזר, הגבלת הזמנות וסירוב למתן שירות נוסף.
  • ⚠️ הזמנות רכישה סיטונאית אינן זכאיות להחזרה. למניעת ניצול לרעה או התנהגות מנצלת, כל הזמנה הכוללת יותר מ-10 יחידות מאותו פריט תיחשב כרכישה סיטונאית. הזמנות כאלה אינן ניתנות להחזרה או החלפה לאחר המשלוח. אנא בדקו היטב את הדגם, הכמות והדרישות לפני ביצוע ההזמנה.

6. טיפול במוצרים פגומים

  • בתוך 30 יום: מוצרים שמגיעים DOA (מתים עם הגעה), בעלי פגמים גלויים או שניזוקו במהלך המשלוח זכאים להחזר כספי מלא או החלפה חינם. עלויות משלוח ההחזרה יכסו על ידינו.
  • בתוך אחריות של שנה:
    • אנו מציעים אחריות של שנה. בעיות הקשורות לאיכות בתוך תקופה זו מזכות בתיקון או החלפה חינם.
    • יש לספק הוכחות תומכות (תמונות/סרטונים).
    • בקשות ללא הוכחות נדרשות עשויות להידחות.

7. תנאים נוספים

  1. דמי משלוח אינם ניתנים להחזר
    עלויות המשלוח המקוריות אינן ניתנות להחזר במקרה של החזרה או החזר כספי.
  2. טיפול במשלוחים מסורבים
    אם הלקוח מסרב לקבל את המשלוח, הדבר ייחשב כנטישה מרצון ולא יינתן החזר כספי.
    אנו ממליצים לקבל תחילה את המשלוח ולאחר מכן להגיש בקשת RMA כדי להיות זכאי להחזר מלא.
  3. אין החזר לפני קבלת ההחזרה
    החזרים כספיים יעובדו רק לאחר קבלת הפריט שהוחזר. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל בקשת החזר לפני אישור קבלת ההחזרה.
  4. תקופות החזרה מורחבות
    אם יש צורך להאריך את תקופת ההחזרה עקב נסיבות מיוחדות, אנא פנו לשירות הלקוחות מראש לקבלת אישור.

8. שאלות נפוצות (FAQ)

  • כיצד אוכל לבקש החזרה?
    הגש טופס בקשת RMA. לאחר האישור, יינתן לך מספר RMA.
  • כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי?
    החזרי כסף בדרך כלל לוקחים 3-5 ימי עסקים, בהתאם לספק התשלום.
  • כמה זמן לוקח לקבל החלפה?
    החלפות מסודרות בתוך 2-7 ימי עסקים לאחר קבלת ההחזרה.
  • אילו מקרים אינם זכאים להחזרה?
    מוצרים שחורגים מתקופת ההחזרה או שניזוקו עקב שימוש לא תקין.

9. כתובת חזרה

HO KING COMMERCIAL CENTRE, 2-16 FA YUEN STREET, MONGKOK, KOWLOON, HK

בקשת קישור לסוללה

בקשת קישור לסוללה

עם תאים באיכות הגבוהה ביותר בדרגת A+

למה לנו?